A nagy sikerű aranyköpés-szövegíró képzést követően tovább halad a vertikális integráció útján, és közös szervezésű médiaceleb-oktatást indít a BEVÉTEL TV és az Interestwhore Studios. A hiánypótló képzés célja, hogy előzetes márkaüzenet átadására alkalmas sablonokat építsen ki a pályájuk elején lévő hírességekben, hogy azok ne legyenek reklám szempontból olyan fatökűek, mint a mostaniak.

„Óriási fejlődési potenciált látunk a hírességek előzetes márkára formálásában. Egy ilyen, jó időben elkezdett celebfelkészítés milliós értékeket teremthet a vállalatoknak, akik ráadásul a tréning segítségével azt a kínos kezdeti időszakot is átugorhatják, amíg a kiválasztott celebük nem képes kinyitni egy dobozos üdítőt, vagy pörgetés közben a csatornába dobja a slusszkulcsot, de már veszi a kamera. Képzésünk egyedülállóan hatékonyságnövelő, és azonnali értéket teremt a médiának és a hirdetőknek is” – nyilatkozta Endorsz-Mentes Géza, az Interestwhore Studios elnöke.

A két féléves képzés olyan tantárgyakat foglal magába, mint az Életérzés-közvetítés pszichológiája 1. és 2., A brandkompatibilis hunyorgás és mosoly, A könnyed üvegesital-nyitás lélektana, valamint Az arculathoz megfelelő színösszeállítású, gyors felöltözés ismeretei. A tanfolyam szakmai vezetője Háberer László színész, a Gonosz Multi Holding Mobil Kerekasztal tagozatának frissen megválasztott elnöke.

Az első kurzus 2011 augusztusában, egy pilot gyorstalpalóval indul, ami a BEVÉTEL TV Szupersztár inkubátor című új, nagyszabású tehetségkutatójának későbbi döntőseit készíti fel.