Az Ébenfény hazánk legnépszerűbb cipőpasztája. Most már az interneten is elmondhatod, mennyire szereted az Ébenfény csillogását, társaiddal tapasztalatot is cserélhetsz a cipőápolás- és tisztítás rejtelmeiről és élményeiről!

 

Létrejött az Akik szeretnek Ébenfényben sütkérezni rajongói oldal, és rögtön egy flashmobra invitálja a lájkolóit. „Úgy érezzük, hogy nagyon sok Ébenfény fan megtalálható az interneten. Nekik szeretnénk kedveskedni spontán villámcsődületünkkel, ahol megmutathatják, mennyire fontos is nekik az Ébenfény. Arra kérjük a rajongókat, hogy holnap a Klauzál tér környékén gyülekezzenek, és pontban délben feketére pasztázott arccal üvöltsék azt, hogy »Ébenféééény!«. Hatalmas sikerre számítunk!” – írta Facebook-profilján az Ébenfény újmédiás márkamenedzsere, Fekete Péter.

A szakember hozzátette: „A flashmob hazánkban még újszerű műfaj – az Egyesült Államokban már évek óta használják –, és úgy éreztük, hogy ez a frissesség mutatja meg leginkább a márka és rajongói erejét és összetartását. Tervezünk további aktivitásokat is, de jelenleg minden energiánkat leköti a spontán villámcsődület szervezése.

Abban feltétlenül hiszünk, hogy nagyon erős a – webkettes fogalommal élve – Ébenfény törzs*, a cipőápolás egyértelműen közelebb hozza egymáshoz az embereket. Ezért szervezünk egy jó kis Facebook játékot is, ami tovább erősítheti az elégedett »ébenfényerek« kötődését: aki a játék indulását követően leggyorsabban szül egy gyermeket, őt Ébenfénynek kereszteli, majd létrehozza az újszülött Facebook-profilját és két héten belül betageli egy falunkra feltöltött fényképen, az nyer két tubus prémium Ébenfény pasztát! A játék sikerében biztosak vagyunk, de azért reméljük, hogy nem fogunk a kórházi nővéreknek és a polgármesteri hivatalok dolgozóinak komoly fejtörést okozni.:) ”

Az első Ébenfény megszületéséig a márka várja Facebook-oldalára azokat a történeteket a rajongóktól, amelyben elmesélik, hogy mit köszönhetnek az Ébenfénynek. A szakember biztos benne, hogy már „egy-két házasságot, sokaknak jobb anyagcserét és magasabb fizetést összehozott az Ébenfeeling**.” Kérdésünkre igazolta azt a pletykát is, mely szerint Feketeország néven saját közösségi oldal fejlesztését tervezi a márka, mely annyira meghatározza az emberek életét.

flashmob

kép forrása


 

*tribe

**az Ébenfény és a feeling szavakból alkotott vegyülékszó (törzsi zsargon)